گزارش زنده: پرسپولیس 0 – آلومینیوم 0

گزارش زنده: پرسپولیس 0 - آلومینیوم 0

تیمهای پرسپولیس و آلومینیوم در حالی از دقایقی قبل به مصاف هم رفته‌اند که این بازی، نخستین دیدار برگزارشده در ورزشگاه آزادی برای فصل جدید خواهد بود که در غیاب تماشاگران برگزار می‌شود.

نکته جالب اینکه یحیی برای این بازی 9 بازیکن فصل گذشته را در ترکیب اصلی قرار داده اما آلومینیوم با تغییرات نسبتا زیاد پای به میدان می‌گذارد و امیدوار است با سرمربی جدید از ورزشگاه آزادی امتیاز بگیرد.

ناظر: اسماعیل صفیری

[پرسپولیس] ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، حسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و شهاب زاهدی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

[آلومینیوم] ترکیب آلومینیوم:

احمد گوهری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی‌زاده، امیر جهان‌کهن، مرتضی تبریزی، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد فخرالدینی، میلاد بدرقه و مهدی لطفی

سرمربی: مجتبی حسینی

لحظات حساس:

دقیقه 3: پرتاب اوت به پشت مدافعان پرسپولیس با فرار مرتضی تبریزی همراه شد که این بازیکن بعد از تعلل ضربه خود را از زاویه بسته زد که علیرضا بیرانوند توپ را گرفت.

دقیقه ۵: ضربه سعید صادقی را احمد گوهری دروازه بان آلومینیوم گرفت.

دقیقه ۸: میلاد فخرالدینی به علت خطا بر روی پورعلی گنجی از سوی داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 21: پاس میلاد سرلک با چرخش زیبای دانیال تبدیل به موقعیت شد که شوت او را گوهری به خوبی گرفت و در ادامه هم ضربه پورعلی‌گنجی با برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.

دقیقه 24: شوت سرکش وحید امیری از بالای دروازه آلومینیوم با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: ضربه تبریزی را پورعلی گنجی دفع کرد و مانع موقعیت گلزنی حریف شد.

دقیقه ۲۹: داور مسابقه وقت استراحت را اعلام کرد تا بازیکنان به کنار زمین بروند و آب بنوشند