اعزام کاروان تجهیزات آموزشی، هنرستانی و ورزشی با یادو نام شهدای استان، به نواحی و مناطق کرمانشاه

رهاوردآنلاین- به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید آیین اعزام همزمان کاروان‌های تجهیزات آموزشی، پرورشی، ورزشی و هنرستانی در استان کرمانشاه با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار رهاوردآنلاین؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور به صورت ارتباط زنده تصویری با مقام عالی وزارت آموزش و پرورش در استان خراسان رضوی و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس و مسئولین استانی کاروان تجهیزات آموزشی، پرورشی، ورزشی و هنرستانی به نواحی و مناطق استان ارسال شد.
دکتر محمدی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: امروز به صورت نمادین کاروان های تجهیزات آموزشی، هنرستانی و ورزشی و بهداشتی با یاد و نام شهدای استان هدیه به دانش آموزان شهرستان ها و مناطق ارسال گردید که امیدواریم یک بازگشایی با شکوه مدارس در روز اول مهر ماه را داشته باشیم.
نظری؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳، تجهیزات آموزشی، پرورشی، ورزشی و هنرستانی با اعتباری بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال خریداری گردیده است که امروز این تجهیزات در قالب بیش از ۲۰ کامیون از محل انبار اداره کل نوسازی مدارس استان در قالب کاروان تجهیزات آموزشی، پرورشی، ورزشی و هنرستانی به مناطق مختلف استان به ویژه مناطق محروم ارسال گردید.

  • ارسال : Farhadi
  • خبر های مهم
    جدیدترین اخبار
    جدیدترین اخبار