بازدید استاندار کرمانشاه از ۲ پروزه بزرگ دهکده المپیک

بازدید استاندار کرمانشاه از ۲ پروزه بزرگ دهکده المپیک

دکتر صحرایی:

تکمیل استخر قهرمانی کرمانشاه در دستور کار قرار دارد/ پیگیری برای اتمام پروژه سالن ۶ هزار نفری

استاندار کرمانشاه از تلاش برای تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل استخر قهرمانی و سالن ۶ هزار نفری دهکده المپیک و بهره‌برداری از این پروژه‌های مهم ورزشی خبر داد.

دکتر محمدطیب صحرایی روز شنبه ۱۷ شهریورماه در حاشیه بازدید از پروژه های دهکده المپیک کرمانشاه گفت: متاسفانه پروژه های نیمه کاره بسیاری در استان وجود دارند که از سال‌ها قبل باقی مانده اند.

وی گفت: بخشی از بودجه استان صرف اجرای این پروژه‌ها شده اما هنوز هم به اتمام نرسیده‌اند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: تلاش می کنیم این پروژه ها با حمایت دولت در فاصله زمانی قابل قبولی به سرانجام برسد.

وی گفت: مجموعه استخر قهرمانی یکی از این پروژه‌هاست که اداره ورزش و جوانان در حال تکمیل روند اجرایی این پروژه از ابتدا تاکنون است و تلاش می کنیم در آینده نزدیک همراه نمایندگان استان دیداری با وزیر ورزش و جوانان برای تامین اعتبار مورد نیاز پروژه داشته باشیم.

صحرایی اعتبار مورد نیاز این پروژه برای بهره برداری را قابل تامین دانست و گفت: تکمیل این پروژه اگر باز هم به تعویق بیفتد، آن را با مشکلات و دشواری های افزون‌تری در سال‌های بعد روبرو خواهد کرد.

پروزه استخر قهرمانی در ۱۶ هزار متر مربع و شامل استخر قهرمانی، استخر تمرینی و استخر شیرجه است.

این مجموعه از ۷۲ درصد پیشرفت برخوردار است برای بهره برداری نیازمند ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار است.

استاندار کرمانشاه همچنین سالن ۶ هزار نفری را یکی دیگر از پروژه‌های مهم مجموعه دهکده المپیک دانست و گفت: امروز بازدیدی از این پروژه مهم داشتیم. این مجموعه بیش از ۶۰ درصد پیشرفت دارد و به گفته مدیران پروژه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن نیاز هست که با جدیت تامین اعتبار این پروژه را هم در دیدار با وزیر پیگیری می کنیم.