برای بازی با «تیم بعثت» کرمانشاه آماده هستیم

داریوش یزدی شامگاه امروز (۲۶ شهریور) در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های بعثت کرمانشاه و نفت و گاز گچساران، با بیان اینکه تیم بعثت کرمانشاه از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران است، گفت: این تیم هرچند که بازی اول خود را در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال واگذار کرده، اما تیمی قوی و قدرتمند است.

وی افزود: تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که از بازیکنانی خوب و کادر فنی و مدیریت قدرتمندی برخودار است، لذا قطعا بازی سختی در پیش خواهیم داشت.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران درخصوص آمادگی تیمش برای دیدار با تیم بعثت در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال اضافه کرد: هرچند که به واسطه بی‌برنامگی‌های پیش آمده، تیم‌های حاضر در این لیگ فرصت چندانی برای تمرین و آماده‌سازی خود پیدا نکردند، اما ما از حدود یک ماه و نیم قبل تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و حتی اگر آمادگی ۱۰۰ درصدی را نداشته باشیم، شرایط مناسب و قابل قبولی داریم.

وی یادآورشد: تیم ما در اولین بازی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال توانست با برتری مقابل تیم شهرداری نوشهر سربلند از آن دیدار بیرون آید و در تلاشیم تا در ادامه لیگ نیز این شرایط را تداوم ببخشیم.

یزدی در ادامه به میزبانی خوب مردم کرمانشاه از تیمش اشاره کرد و گفت: مردم کرمانشاه همیشه در میزبانی‌ها سنگ تمام گذاشته‌اند و خاطرات خوبی از آن‌ها دارم و خوشحالم که بار دیگر میهمان مردم این شهر هستم.

انتهای پیام

نوشته برای بازی با «تیم بعثت» کرمانشاه آماده هستیم اولین بار در پایگاه خبری تحلیلی افق کرمانشاه | ofoqkermanshah.ir. پدیدار شد.

خبر های مهم
جدیدترین اخبار
جدیدترین اخبار