برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رأی تلاش کنیم

  • افران
برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رأی تلاش کنیم

شهردار کرمانشاه خطاب به مدیران شهرداری گفت: برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق تلاش کنید و مردم را به مشارکت بیشتر دعوت نمایید .

دریافت 26 MB

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، شورای معاونان و مدیران شهرداری عصر امروز _یکشنبه دهم تیر_ به ریاست نادر نوروزی شهردار کرمانشاه و با حضور تمام معاونان، مدیران ستادی و مدیران مناطق هشت‌گانه شهرداری در سالن جلسات شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

در نشست امروز غلامرضا مرتضوی مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری کرمانشاه نیز حضور داشت و در سخنانی از شهردار کرمانشاه درخواست کرد برای ارتباط بیشتر مدیران با مردم اجازه حضور شهرداران مناطق جهت حضور در سامانه سامد همکاری به عمل آید که این موضوع مورد استقبال شهردار کرمانشاه قرار گرفت،

در این جلسه معاونان خدمات شهری، عمرانی و تعدادی از مدیران کل ستادی از جمله مدیر سازمان فاوا و مدیرکل بودجه شهرداری و شهرداران مناطق گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسه هفته قبل را ارائه کردند.

در ادامه برومند نامداری مدیرکل بازرسی شهرداری کرمانشاه گزارشی از عملیات اجرایی فیبر نوری را قرائت کرد که شهردار کرمانشاه برای بهبود وضعیت و تسریع در اتمام پروژه فیبر نوری دستوراتی صادر کرد.

وی گزارشی از پیگیری خرابی ماشین آلات پسماند و رفع خرابی آنها و شستشوی مخازن و کانال‌های آب‌های سطحی، جمع آوری سگ‌های ولگرد توسط معاون خدمات شهری ارائه کرد و بابت پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد

مدیرکل بازرسی شهرداری کرمانشاه همچنین گفت: در طول سه هفته گذشته دستورالعمل و شیوه نامه بازرسی در قالب یک کتاب تهیه و در اختیار مدیران شهرداری قرار گرفته است تا منبعد بر اساس شیوه نامه واحد بازرسی‌ها به عمل آید و با حضور شهردار کرمانشاه و مدیرکل بازرسی استانداری از این کتاب رونمایی شد.

بر اساس این گزارش پیرامون موضوعات مختلف از جمله آسفالت معابر، ترافیک، عمران، تکمیل پارک‌های سطح مناطق طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد بحث و گفت‌وگو شد و تصمیمات در قالب ۸ مصوبه به تصویب اعضای شورای مدیران و شهردار کرمانشاه رسید و برای اقدام به واحدهای مربوطه ابلاغ شد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در این جلسه خطاب به مدیران شهرداری گفت: برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق تلاش کنید و مردم را به مشارکت بیشتر دعوت نمائید.

وی گفت: هیچ‌کدام از مدیران شهرداری کرمانشاه اجازه ندارند در ساعات اداری در ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری حضور پیدا کنند.

نوروزی اضافه کرد: هرگونه استفاده از امکانات و اموال شهرداری له یا علیه کاندیداهای ریاست‌جمهوری ممنوع است و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

وی ادارات کل بازرسی و حراست شهرداری کرمانشاه را به‌طور ویژه مأمور نظارت و رسیدگی به این موضوع کرد.

کد خبر 767864

  • خرید پمپ حلزونی