بیانیه شورای قرآن استان کرمانشاه در خصوص دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم ” محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم” خداوند متعال را حمد و ثنا می گوییم که یک بار دیگر توفیق عطا فرمود تا اشراف امت پیامبر و متنعمین از سفره بی بدیل قرآن در جبهه حق، در رکاب ولی امر زمان، در مقابل معاندین و منافقین […]

بسم الله الرحمن الرحیم
” محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم”
خداوند متعال را حمد و ثنا می گوییم که یک بار دیگر توفیق عطا فرمود تا اشراف امت پیامبر و متنعمین از سفره بی بدیل قرآن در جبهه حق، در رکاب ولی امر زمان، در مقابل معاندین و منافقین داخلی و خارجی و بدخواهان قرآن و ولایت و کشور عزیزمان صف بیارایند و ندای همیشه جاوید ” هل من ناصر ینصرنی” را لبیک گویند.
گویی که همین دیروز، فخر کائنات و اشرف مخلوقات ، پیامبر نور و رحمت “صلی الله علیه و آله و سلم” فرمودند: ” امروز تمامی کفر در مقابل تمامی ایمان ایستاده است” .
“الحمدلله الذی هدینا لهذا و ما کنا لنهتدی لو لا ان هدینا الله”
اگر نبود نعمت ولایت و هدایت، بیم آن‌میرفت که مانند همیشه تاریخ وسوسه خناسان و دسایس عمر و عاصها و کارشکنی منافقین مارا از جبهه حق باز می داشت و راه را گم‌می کردیم.
امروز روز صفین نیست که دشمنان قرآن، قرآن را برسر نیزه زده و اهل حق را از گرد حق پراکنده سازند. هیهات که امت همیشه بیدار و شهید پرور و شریف ایران اسلامی را ، اینچنین لباس حق به باطل پوشانیدن گمراه سازد. قرآن و نهج البلاغه را از علی زمان و قرآن ناطق می آموزیم و می شنویم و ان شاءالله اهل کوفه نخواهیم بود و دنباله رو علمدار خواهیم‌ماند.
اکنون که ایران اسلامی در حرکت به سمت قله های اقتدار و افتخار چشم شیاطین را می آزارد و هرگونه تحریم و فشار و دشمنی و کارشکنی را تاب آورده است و اینک که چشم دنیا به سوی ملت تاریخ ساز ایران دوخته شده تا حماسه ای دیگر را از این آب و خاک شاهد باشد، هر آنچه داریم‌ پای انقلاب و کشورمان و افتخار و اقتدارش می گذاریم.
شورای قرآن استان کرمانشاه به نمایندگی از قاطبه قرآنیان فخیم و گرانقدر استان و کشور و به تاسی از رهبر فرزانه و قرآن دان انقلاب اسلامی حفظه الله، حضور حداکثری و مشارکت قرآنیان شریف را در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی اعلام داشته و حمایت قاطع و همه جانبه خود را از فرزند راستین انقلاب و پیرو صدیق امامین انقلاب و قرآنی فرهیخته دکتر سعید جلیلی ابراز می دارد.
اطمینان داریم که به فضل الهی و تاییدات ویژه حضرت ولیعصر ارواحنا فداه ، ملت بزرگ‌ایران و هم دیاران غیورمان نیز پای اهداف والای نظام و کشور، مردانه ایستاده اند و ضمن شرکت پرشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، از فرزند راستین انقلاب و سرباز صادق قرآن و اهل بیت علیهم السلام حمایت نموده و ضمن تجدید عهد با آرمانهای رهبری و انقلاب ،درس بزرگی به دشمنان این‌مرز و بوم و انقلاب خواهند داد.
شورای قرآن استان کرمانشاه

  • منبع خبر : مژده خبر