دو کرمانشاهی مدیر برتر قوه قضائیه شدند

  • افران
  • اقامتگاه شب
دو کرمانشاهی مدیر برتر قوه قضائیه شدند

محمد باقر نریمانی معاون فناوری، اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان کرمانشاه به عنوان مدیر برتر کشوری در میان واحدهای متناظر ستادی در قوه قضائیه از سوی معاونت راهبردی برگزیده شد و حمید رضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب نیز به عنوان مدیر برتر شورای قضائی استان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، پس از انتخاب شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به عنوان مدیر برتر کشوری که بر اساس عملکرد یک ساله در خصوص انجام راهبردها و برنامه ابلاغی سال ۱۴۰۲ صورت گرفت، محمد باقر نریمانی معاون فناوری، اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کرمانشاه نیز به عنوان مدیر برتر کشوری در میان واحدهای متناظر ستادی در قوه قضائیه از سوی معاونت راهبردی برگزیده شد و حمید رضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب نیز به عنوان مدیر برتر شورای قضائی استان انتخاب شد.

سید محمد صاحبکار خراسانی، معاون راهبردی قوه قضائیه در تشریح فرایند انتخاب مدیران و کارمندان برتر دستگاه قضائی گفت: فرایند انتخاب مدیران برتر کشوری و استانی در پنج سطح پس از طی فرایندهایی انجام گرفته است.

وی گفت: در بند دهم (ارزیابی عملکرد) از مبحث اول (برنامه ریزی، نظارت و سازماندهی) ذیل فصل سوم «نظام مدیریتی اجرای برنامه تحول» سند تحول و تعالی قوه قضائیه؛ تکلیف مهمی بر عهده معاونت راهبردی قرار داده شده که عبارت است از: «ارزیابی و رتبه‌بندی واحدهای ستادی قوه قضائیه و دادگستری استان‌ها در اجرای برنامه‌های ابلاغی و تقدیر سالانه از مدیران برتر». این موضوع نشان دهنده نقش مهم مدیران تحول‌گرا در اجرای برنامه‌های تحولی دستگاه قضائی است.

معاون راهبردی قوه قضائیه افزود: این طرح ناظر به اقدامات ویژه تحولی مدیران قوه قضائیه در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و سند تحول و تعالی قوه قضائیه و نیز ابتکارات ویژه در سال ۱۴۰۲ است که بر طبق آن مدیران ملی (کشوری) و استانی واحدهای قضائی ملی، معاونت‌های ستادی و سازمان‌ها و مراکز وابسته و نیز دادگستری‌های سراسر کشور، پس از ارائه گزارش اجرای برنامه‌های تحولی خود در کاربرگ‌های استاندارد، مورد ارزیابی و انتخاب قرار گرفتند.

وی افزود: فرآیند انتخاب مدیران برتر کشوری در سطح اول مربوط به رؤسای کل دادگستری‌ها است که بررسی و ارزیابی عملکرد یک‌ساله رؤسای کل دادگستری‌ها درباره انجام راهبردها و برنامه ابلاغی سال ۱۴۰۲ در دادگستری‌ها توسط معاونت راهبردی انجام شده است.

صاحبکار خراسانی افزود: در یکی از سطوح نیز طی فراخوانی به واحدهای قضائی ملی، معاونت‌های ستاد مرکزی و سازمان‌ها و مراکز تابعه اعلام شد که مدیران برتر واحد متناظر خود در سطح استان‌ها را با ذکر مستندات و اقدامات و برنامه‌های انجام شده به معاونت راهبردی ارسال کنند. در این بخش نیز معاونت راهبردی ارزیابی و ارسال اسامی به واحدهای نظارتی را انجام داد.

وی گفت: سطح دیگر نیز مربوط به مدیران برتر اعضای شورای قضائی استان‌ها و مدیران دادگستری است که طی فراخوانی به رؤسای کل دادگستری‌ها اعلام شد که مدیران برتر خود را با ذکر مستندات و اقدامات انجام شده اعلام نمایند که معاونت راهبردی ارزیابی لازم را انجام داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، براساس اعلام معاونت راهبردی قوه قضائیه و پس از بررسی‌های لازم، محمد باقر نریمانی معاون فناوری، اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کرمانشاه به عنوان مدیر برتر کشور در حوزه متناظر خود در قوه قضائیه برگزیده شد و حمید رضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب نیز به عنوان مدیر برتر شورای قضائی استان انتخاب شد.

کد خبر 768512

  • خرید پمپ حلزونی