دکتر جهانبخش امینی: باید در کارگروه های شایسته گزینی مدیران از ظرفیت مجمع نمایندگان هم استفاده کنیم

رییس ستاد مردمی (امید) دکتر پزشکیان در استان کرمانشاه گفت: باید در کارگروه های شایسته گزینی مدیران استان، علاوه بر حامیان دکتر پزشکیان در ستادهای مختلف از ظرفیت نمایندگان ادوار و مجمع نمایندگان فعلی استان نیز استفاده کنیم. به گزارش روزنامه باختر، دکتر جهانبخش امینی در این باره اظهار کرد: همانگونه که دکتر پزشکیان، رییس […]

رییس ستاد مردمی (امید) دکتر پزشکیان در استان کرمانشاه گفت: باید در کارگروه های شایسته گزینی مدیران استان، علاوه بر حامیان دکتر پزشکیان در ستادهای مختلف از ظرفیت نمایندگان ادوار و مجمع نمایندگان فعلی استان نیز استفاده کنیم.
به گزارش روزنامه باختر، دکتر جهانبخش امینی در این باره اظهار کرد: همانگونه که دکتر پزشکیان، رییس جمهور محبوب ایران، بارها بحث آشتی ملی را مطرح کرده اند، ما نیز باید برای ایجاد وفاق و همدلی در استان و برای رسیدن به توسعه پایدار از همه فضاها و ظرفیت های استان بهره بگیریم.
وی ادامه داد: همه ستادهایی که برای دکتر پزشکیان کار کرده اند و در ایام انتخابات نقش آفرین بوده اند باید دیده شوند و از نظرات آنها در فرآیند شایسته گزینی استفاده شود.
دکتر امینی تصریح کرد: نمایندگان ادوار و مجمع نمایندگان فعلی استان دو بازوی پرتوان استان در لایه های قدرت در سطح کشور است لذا اگر می‌خواهیم مدیرانی توانمند و شایسته انتخاب کنیم قطعا باید از ظرفیت این نمایندگان بهره گرفته و در همین فرآیند شایسته گزینی و کارگروه های تشکیل شده از آنها نیز مشورت بگیریم.
رییس ستاد مردمی (امید) دکتر پزشکیان در استان کرمانشاه گفت: تاکید بنده بر این است که حتما نفراتی به نمایندگی از این عزیزان در کارگروه های شایسته گزینی مدیران آینده استان حضور داشته باشند.

پیشنهاد فر نیوز
خبر های مهم
جدیدترین اخبار