رئیس‌جمهور باید با برنامه کارشناسی به میدان بیاید

  • افران
  • اقامتگاه شب
رئیس‌جمهور باید با برنامه کارشناسی به میدان بیاید

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور مردم در دور دوم انتخابات، بر انتخاب کاندیدای اصلح هم تاکید کرد و افزود: مردم باید با درک منشاء مشکلات فعلی به رئیس‌جمهوری رای بدهند که با برنامه کارشناسی شده به میدان آمده و ما را به مشکلات گذشته برنگرداند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا امروز _سه‌شنبه دوازدهم تیر_ در جمع خبرنگاران با قدردانی از مشارکت مردم در دور اول انتخابات، بر اهمیت حضور آن‌ها در دور دوم هم تاکید و اظهار کرد: این انتخابات گامی در جهت اقتدار نظام است و می‌تواند جایگاه ایران را در جهان ارتقا دهد.

وی مشارکت مردم در دور اول انتخابات را خوب دانست و افزود: در شرایطی که کشور با مشکلات بسیار مواجه است و برخلاف برخی کشورها، انتخابات در ایران اختیاری است، مشارکت و حضور بیش از ۴۰ درصدی مردم مطلوب است و جای تقدیر از مردم با بصیرت دارد.

نماینده مردم سنقر و کلیایی افزود: مردم با این مشارکت نشان دادند که پای ارزش‌های نظام خود هستند و از مسیر انقلاب فاصله نگرفته‌اند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به افزایش مشارکت در دور دوم انتخاب گفت: قطعاً این میزان مشارکت هرچه بیشتر باشد به رئیس‌جمهور این توان را می‌دهد که با قدرت بیشتری در مسیر حل مشکلات قدم بردارد.

حسینی کیا تاکید کرد: همه باید بدانند مشکلات امروز یک شبه به وجود نیامده و نباید طوری رأی بدهند که به دورانی برگردیم که برخی مدیران نالایق این وضع و اوضاع را برای مردم رقم زدند.

وی گفت: کشور زمانی برای آزمون و خطا ندارد و رئیس‌جمهوری می‌خواهد که با برنامه کارشناسی شده به میدان آمده باشد تا مشکلات و گرفتاری‌های گذشته تکرار نشود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همچنین رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که اقتدار نظام را حفظ کرده و جلوی دشمنان و خواسته‌های ناحقشان مقتدرانه بایستد. رئیس جمهوری که زبان دنیا را بلد باشد و بتواند زحماتی که دولت شهید رئیسی برای تقویت و بهبود روابط بین‌الملل کشیده را بر باد نداده و این مسیر را بیش از پیش تقویت کند.

وی گفت: رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که بتواند با درک درست از مشکلات جامعه و با برنامه کشور را یک گام به جلو ببرد و از ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب که خون تعداد زیادی شهید پای آن ریخته شده دفاع کند.

کد خبر 768496

  • خرید پمپ حلزونی