شخی زاده خطاب به جلیلی: مدیرانی در شأن مردم کردستان منصوب کنید

شخی زاده  خطاب به جلیلی: مدیرانی در شأن مردم کردستان منصوب کنید

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: شان و منزلت مردم کردستان آنچنان بالاست که انتظار می رود، مدیرانی منصوب شوند که در شأن این مردم باشند.

به گزارش کرد پرس، رسول شیخی زاده در جمع حامیان سعید جلیلی در سنندج، گفت: کردستان سرزمینی پر از ظرفیت و پتانسیل است که به بهره گیری از آنها می توان بسیاری از مشکلات موجود در آن را حل کرد.

وی افزود: منابع آبی فراوان، وجود معادن با ارزش، اراضی کشاورزی حاصلخیز و از همه مهمتر وجود مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق می تواند ظرفیت هایی باشد، که بسیاری از مشکلات این مردم را رفع می کند.

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی خطاب به جلیلی اظهار کرد: انتظار مردم کردستان از شما به عنوان مدیر ولایی و انقلابی این است که حق کردستانی ها را به مردم کردستان بازگردانید.

شیخی زاده ادامه داد: کردستان ظرفیت های بزرگی دارد، اما شان و منزلت مردم کردستان در سطح کشور با توجه به جایگاه ویژه ای که دارند، دیده نشده است و مردم این استان از این ظرفیت ها بی بهره هستند.

وی یادآور شد: شأن و منزلت مردم کردستان آنچنان بالاست که انتظار می رود در شان این مردم، مدیرانی برای اداره کردستان منصوب شوند تا مردم هم در تمام لحظات در کنار شما باشند.

کد خبر 2772394