شهید بزرگوار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در دوران کوتاه مسئولیت الگوسازی علمی و عملی یک رئیس‌جمهور مطلوب را در انقلاب نشان دادند.

استاندار کرمانشاه:

شهید رئیسی الگوی یک رئیس‌جمهور انقلابی بود

استاندار کرمانشاه گفت: شهید بزرگوار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در دوران کوتاه مسئولیت الگوسازی علمی و عملی یک رئیس‌جمهور مطلوب را در انقلاب نشان دادند.

به گزارش خبرنگار فر نیوز/محمدطیب صحرایی صبح امروز _جمعه هشتم تیر_ در نشست خبری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در ستاد انتخابات استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: شهید بزرگوار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در دوران کوتاه مسؤولیت الگوسازی علمی و عملی یک رئیس جمهور مطلوب را در انقلاب نشان دادند.

وی افزود: استان کرمانشاه از وجود دولت شهید رئیسی بهره‌های مادی و معنوی را به یادگار گذاشته است و به امید خدا انتخابات امروز آگاهانه باشد و نتایج مفید و مؤثری برای کشور به همراه داشته باشد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: بر اساس یک تلاش بسیار فشرده و متراکم طی کمتر از ۴۰ روز در استان با یک انسجام خوب مقدمات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فراهم شده است.

صحرایی تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری به طور متداول یک سال مقدمات نیاز دارد که با توجه به صراحت قانون اساسی و پیش‌بینی‌های لازم، فرآیندها طی ۵۰ روز باید به نتیجه برسد که به امید خدا طی ۴۰ روز مقدمات برگزاری انتخابات فراهم شد.

 

تهیه و تنظیم مسعود دریابار