مشترک خوش مصرف با مدیریت مصرف بهینه برق محل زندگی خود برنده جایزه خودروی اتوماتیک پویش با انرژی شد.

مشترک خوش مصرف برق کرمانشاهی «خودرو» جایزه گرفت

مشترک خوش مصرف اهل شهرستان صحنه از توابع استان کرمانشاه با مدیریت مصرف بهینه برق محل زندگی خود برنده جایزه خودروی اتوماتیک پویش با انرژی شد.

به گزارش خبرنگار فر نیوز/خودروی دنا پلاس اتوماتیک جایزه؛ پویش باانرژی؛ امروز ۳ مرداد‌ماه طی مراسمی با حضور محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، معاونین وی، مدیران استانی و اصحاب رسانه و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در استانداری کرمانشاه به «پیمان قهرمانی» مشترک برق شهرستان صحنه، اهدا شد.

محمد‌طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با یک موج گرمای کم‌سابقه در کشور مواجه هستیم، که به‌تبع آن در استان کرمانشاه هم شدت گرما زیادی را شاهد هستیم.

وی با تأکید بر بهینه‌سازی مصرف انرژی برق در این روزهای گرم، گفت: قسمت مهمی از این بهینه‌سازی به همراهی مصارف بخش خانگی مربوط می‌شود، اگر هم استانی‌ها مدیریت مصرف را در مصارف خانگی اعمال کنند به بخش صنایع، کشاورزی و اصناف در برخورداری از انرژی پایدار برق کمک شایانی کرده‌اند.

استاندار کرمانشاه با تبریک به پیمان قربانی خوش مصرف برق استان، اظهار کرد: این مراسمات و اهدای جوایز بیشتر به‌منظور فرهنگ‌سازی در مدیریت مصرف برگزار می‌شود که به فرزندان خود بیاموزیم که بهینه مصرف را را زندگی خود اعمال کنند.

پیمان قهرمانی خوش مصرف برق کرمانشاه نیز در جمع خبرنگاران، گفت: از 15 اردیبهشت‌ماه که در پویش ثبت‌نام کردیم با کمک خانواده توصیه‌های لازم را در راستای صرفه‌جویی در مصرف برق انجام دادیم و مصرف برق خود را به حداقل رسانیدم که نتیجه آن را امروز به همراه خانواده‌ام دریافت کردم و برنده یک دستگاه خودرو شدم.

وی انرژی برق را سهم آیندگان دانست و گفت: باید مدیریت مصرف داشته باشیم نه اینکه مصرف نکنیم، بلکه باید درست مصرف کنیم.

محمد مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه نیز در پایان این مراسم، گفت: تا پایان تابستان سال جاری علاوه بر میلیاردها تومان جوایز نقدی و غیرنقدی، حداقل سه خودرو اتومات دیگر به مشترکان کرمانشاهی که مصرف برق خویش را مدیریت کنند، اهدا خواهد شد

تهیه و تنظیم مسعود دریابار

پیشنهاد فر نیوز
خبر های مهم
جدیدترین اخبار