پیام تبریك شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

پیام تبریك شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

شهردار کرمانشاه، طی پیامی روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را به همه ی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری و روستایی را تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه، دکتر نادر نوروزی با تقدیر از خدمات خالصانه، بی منت و شبانه روزی تمامی دست اندرکاران عرصه مدیریت شهری و کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداري کرمانشاه، طی پیامی چهاردهم تیر ماه “روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها” را به همه ی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک و تهنیت گفت.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

نامگذاری چهاردهم تيرماه به عنوان روز “شهرداری‌ها و دهياری‌ها ” با هدف آشنايي آحاد جامعه با عملكرد و خدمات شهرداریها و دهياری‌ها، ارتقاء منزلت خانواده بزرگ مدیریت شهری، هم افزايی و افزايش همدلی و تعامل مردم و خانواده مديريت شهری، فرصتی مغتنمی ست تا از فعاليت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مديريت شهری، قدردانی و تجليل به عمل آید.

شهرداري‌ها و دهياري‌ها به عنوان يک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرايی مبتنی بر مشارکت مردم، همواره مورد توجه بوده و برای دست يابي به شاخصه‌های شهر و روستای توسعه يافته و پويا، نيازمند عزم و اراده جدي تمامي تلاشگران اين عرصه است که با برنامه ريزي علمي، مسير توسعه همه جانبه را هموار و فضايی مطلوب برای مردم فراهم کنند.

اينجانب ضمن تبريک اين روز به تمامی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری و روستایی و تقدیر از خدمات شبانه روزي کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداري کرمانشاه، توفيقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتي را براي همه فعالان و زحمتکشان اين عرصه را در سایه همدلی و سر لوحه قراردادن اصل خدمت بی منت به مردم از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.