پیش‌بینی مشارکت بیشتر پاوه‌ای‌ها در دور دوم انتخابات

علیرضا حیدری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه فرآیند دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان بدون مشکل در حال برگزاری است، گفت: استقبال مردم از صندوق‌های رای این هفته بیشتر از هفته گذشته است.

وی با بیان اینکه مشارکت مرحله اول انتخابات در این شهرستان ۲۸ درصد بود، ابراز امیدواری کرد در این مرحله مشارکت بیشتری را خصوصا در ساعات پایانی انتخابات شاهد باشیم.

فرماندار پاوه تعداد واجدین شرایط رای دادن در این شهرستان را نزدیک به ۴۷ هزار نفر اعلام و به آنها توصیه کرد مشارکت را به ساعات پایانی که ازدحام پای صندوق‌ها افزایش می‌یابد، موکول نکنند.

حیدری با تاکید بر روند مطلوب برگزاری انتخابات در این شهرستان، اظهار کرد: ۱۴۰۰ نفر دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در پاوه هستند.

وی اظهار کرد: هیچ مشکلی از نظر کمبود تعرفه رای وجود ندارد و ۷۴ شعبه اخذ رای شامل ۲۲ شعبه سیار و ۵۲ شعبه ثابت در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

به گفته فرماندار پاوه، انتخابات در امنیت و تحت نظارت کامل در حال برگزاری است و از نظر امکانات و زیرساخت‌ها نیز مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام

نوشته پیش‌بینی مشارکت بیشتر پاوه‌ای‌ها در دور دوم انتخابات اولین بار در پایگاه خبری تحلیلی افق کرمانشاه | ofoqkermanshah.ir. پدیدار شد.