کشور ما امروز در اوج عزت و عظمت ایستاده است

کشور ما امروز در اوج عزت و عظمت ایستاده است

امام جمعه کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی در حالی کشور را از رژیم طاغوت تحویل گرفت که هیچ امکاناتی در آن وجود نداشت، اما به لطف خدا در ۴۵ سال گذشته برخلاف مشکلات، تحریم‌ها و محدودیت‌ها، حرکت صعودی ایران اسلامی متوقف نشده است.

به گزارش فر نیوز  حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری صبح _دوشنبه یازدهم تیر _ با حضور در جمع فراگیران پادگان آموزشی شهدا با بیان اینکه کشور در شرایط حساسی به سر می‌برَد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در حالی کشور را از رژیم طاغوت تحویل گرفت که هیچ امکاناتی در آن وجود نداشت، اما به لطف خدا در ۴۵ سال گذشته برخلاف مشکلات، تحریم‌ها و محدودیت‌ها حرکت صعودی ایران اسلامی متوقف نشده است.

وی با اشاره به اینکه کشور ما امروز در اوج عزت و عظمت ایستاده است، افزود: استان کرمانشاه در دولت شهید آیت‌الله رئیسی دورترین روستای خود در مرز ایران و عراق را نیز گازکشی کرد و کشوری که حتی توان ساخت سیم خاردار را هم نداشت، امروز کشورهای مختلف در صف خرید تسلیحات از آن هستند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه تحلیل‌گران غربی اعتراف کردند که تجهیزات نظامی ایرانی سرنوشت جنگ اوکراین را تغییر داد، خاطرنشان کرد: امروز کشور ما به لحاظ توانایی علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان در جایگاهی قرار دارد که هرچه نیاز داشته باشد را به‌صورت ارزان‌تر و بهتر تولید می‌کند.

حجت‌الاسلام غفوری ادامه داد: تبدیل‌کردن تحریم‌ها و تهدیدها به فرصت که توسط جوانان ایران اسلامی انجام می‌شود، حاصل هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) است.

وی با تاکید بر اینکه حاج‌قاسم سلیمانی تمام نقشه استکبار را در غرب آسیا نقش بر آب کرد، گفت: حاج‌قاسم شهید برای انقلاب اسلامی از حاج‌قاسم حاضر در حیات مادی مؤثرتر است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) اسلام را از طریق تبیین و تبلیغ پیش برد، تصریح کرد: اسلام حرکتی نرم، تبیینی و تبلیغی است، اما رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) بنا بر مصالح کشور و شناخت دقیق دشمنان از ابتدا با مذاکره با آمریکا مخالفت کردند و تنها برای تمام شدن حجت بر همگان که این راه مسیر سقوط و هلاکت است، همراهی کردند.

حجت‌الاسلام غفوری با تاکید بر اینکه اگر تلاش شبانه‌روزی شهید آیت‌الله رئیسی ادامه پیدا می‌کرد مشکلات معیشتی نیز مثل سایر عرصه‌ها حل می‌شد، گفت: ما با شرکت در انتخابات پیشِ‌رو می‌توانیم دولتی را سر کار بیاوریم که کشور همان مسیر پیشرفت، عزت و عظمت را ادامه دهد.