بازدید استاندار کرمانشاه از ۲ پروزه بزرگ دهکده المپیک

بازدید استاندار کرمانشاه از ۲ پروزه بزرگ دهکده المپیک

دکتر صحرایی:

تکمیل استخر قهرمانی کرمانشاه در دستور کار قرار دارد/ پیگیری برای اتمام پروژه سالن ۶ هزار نفری

استاندار کرمانشاه از تلاش برای تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل استخر قهرمانی و سالن ۶ هزار نفری دهکده المپیک و بهره‌برداری از این پروژه‌های مهم ورزشی خبر داد.

دکتر محمدطیب صحرایی روز شنبه ۱۷ شهریورماه در حاشیه بازدید از پروژه های دهکده المپیک کرمانشاه گفت: متاسفانه پروژه های نیمه کاره بسیاری در استان وجود دارند که از سال‌ها قبل باقی مانده اند.

وی گفت: بخشی از بودجه استان صرف اجرای این پروژه‌ها شده اما هنوز هم به اتمام نرسیده‌اند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: تلاش می کنیم این پروژه ها با حمایت دولت در فاصله زمانی قابل قبولی به سرانجام برسد.

وی گفت: مجموعه استخر قهرمانی یکی از این پروژه‌هاست که اداره ورزش و جوانان در حال تکمیل روند اجرایی این پروژه از ابتدا تاکنون است و تلاش می کنیم در آینده نزدیک همراه نمایندگان استان دیداری با وزیر ورزش و جوانان برای تامین اعتبار مورد نیاز پروژه داشته باشیم.

صحرایی اعتبار مورد نیاز این پروژه برای بهره برداری را قابل تامین دانست و گفت: تکمیل این پروژه اگر باز هم به تعویق بیفتد، آن را با مشکلات و دشواری های افزون‌تری در سال‌های بعد روبرو خواهد کرد.

پروزه استخر قهرمانی در ۱۶ هزار متر مربع و شامل استخر قهرمانی، استخر تمرینی و استخر شیرجه است.

این مجموعه از ۷۲ درصد پیشرفت برخوردار است برای بهره برداری نیازمند ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار است.

استاندار کرمانشاه همچنین سالن ۶ هزار نفری را یکی دیگر از پروژه‌های مهم مجموعه دهکده المپیک دانست و گفت: امروز بازدیدی از این پروژه مهم داشتیم. این مجموعه بیش از ۶۰ درصد پیشرفت دارد و به گفته مدیران پروژه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن نیاز هست که با جدیت تامین اعتبار این پروژه را هم در دیدار با وزیر پیگیری می کنیم.

خبر های مهم
جدیدترین اخبار
جدیدترین اخبار