بعثت کرمانشاه با نتیجه ۳ بر صفر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را مغلوب کرد

برد شیرین تیم فوتبال بعثت در ورزشگاه آزادی کرمانشاه

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با نتیجه ۳ بر صفر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را مغلوب کرد.

به گزارش خبرنگار فر نیوز/  در چارچوب رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور هفته دوم جام آزادگان عصر امروز ۲۷شهریورماه تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در ورزشگاه آزادی، پیروز میدان شد.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با نتیجه ۳ بر صفر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را مغلوب کرد.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در این دیدار با ۲ گل در نیمه اول و یک گل در نیمه دوم بازی هیجان‌انگیزی را به تماشاگران و هواداران تقدیم داد.

در این بازی عارف سیفی ۲ گل و عماد میر‌جواد یک گل را وارد دروازه تیم نفت و گاز گچساران کرد.

گفتنی است، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه سال 1391 برای اولین‌بار پس از قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانی استان به لیگ دسته سوم فوتبال راه پیدا کرد و یک سال بعد توانست با کسب عنوان سومی در این لیگ به لیگ دسته دوم راه پیدا کند.

تیم بعثت کرمانشاه حدود 9 فصل در رقابت‌های لیگ دسته دوم حضور داشت و طی سال‌های گذشته مسئولان این باشگاه بارها برای خرید امتیاز یک تیم دسته اولی تلاش کردند که امسال با خرید امتیاز تیم دسته اولی کویر مقوا تهران محقق شد و باشگاه بعثت کرمانشاه رسماً حضور خود را در رقابت‌های این لیگ قطعی کرد.

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور از 17 شهریور‌ماه آغاز شده و تیم بعثت کرمانشاه در نخستین هفته از مسابقات به مصاف تیم شهر راز شیراز رفت و بازی را در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه 2 بر یک به میزبان واگذار کرد.

تهیه و تنظیم مسعود دریابار

خبر های مهم
جدیدترین اخبار