مدیرعامل صرافی تترلند معتقد است که حجم معاملات تتر هیچ تأثیری روی قیمت ارز در ایران ندارد. مشکل افزایش قیمت‌ها از کجاست؟ روز گذشته در جریان تشکیل جلسه ویژه معاونت ارزی در بانک مرکزی، واریز و برداشت در صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی مسدود شد. فعالان این حوزه روز گذشته در پی تصمیم ناگهانی دولت مبنی … The post تاثیر ناچیز معاملات تتر بر نوسانات قیمت ارز در ایران appeared first on گجت نیوز .
مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: براساس برآورد انجام شده از سطح افزون بر ۸ هزار هکتار مزارع زیر کشت سیب زمینی در استان امسال ۳۴۱ هزار تن محصول برداشت می شود. به گزارش کرد پرس، فریدون حامدی با اشاره به تداوم فصل برداشت سیب زمینی در مزارع استان کردستان، گفت: فصل برداشت سیب زمینی از اواسط مهر ماه آغاز می شود و این روند تا میانه های آبان ماه ادامه خواهد داشت. وی با اشاره به سطح زیرکشت این محصول در استان کردستان در سال زراعی جاری، اظهار کرد: ۸ هزار و ۳۰۶ هکتار از مزارع استان به کشت سیب زمینی اختصاص دارد و پش بینی شده امسال ۳۴۱ هزار تن محصول برداشت می شود. مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد اراضی زیرکشت سیب زمینی استان مربوط به شهرستان های قروه و دهگلان است، افزود: از لحاظ سطح زیرکشت این محصول در استان ۲ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. حامدی ادامه داد: براساس گزارش کارشناسی از سطح مذکور ۳۴۱ هزار تن محصول در سال جاری برداشت می شود که این میزان در مقایسه با سال گذشته ۲.۳ درصد کاهش می یابد. وی به عملکرد تولید سیب زمینی در واحد سط..
عربستان در جدیدترین جاه طلبی خود به سراغ ساخت یک سازه مکعبی شکل در پایتخت این کشور رفته که می‌تواند بزرگترین ساختمان دنیا لقب گیرد. به نظر می‌رسد که عربستان و ولیعهد جاه طلب این کشور یعنی محمد بن سلمان آل سعود پس از پروژه های جاه طلبانه شهر نئوم و شهر لاین که با … The post بزرگترین ساختمان دنیا در ریاض؛ عربستان سازه غول پیکر مکعب را تا سال 2030 آماده می‌کند appeared first on گجت نیوز .
کرمانشاه گردی
با حسین قاسمی