بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه از پروژههای عمرانی پایانه مرزی خسروی
به گزارش خبرنگار فر نیوز/ علی سلیمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه با حضور در پایانه مرزی خسروی، از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژههای عمرانی و زیرساختی در حال اجرای این پایانه مرزی بازدید کرد.
در این بازدید میدانی، روند اجرای پروژههای مختلف از جمله: احداث پارکسوار، ساخت ساختمان اداری جدید، اجرای طرحهای فضاسازی و زیباسازی محیط پایانه، احداث سرویسهای بهداشتی و سایر اقدامات عمرانی و خدماتی مورد بررسی قرار گرفت و آخرین وضعیت پیشرفت هر یک از پروژهها ارزیابی شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه در جریان این بازدید، بر تسریع در روند اجرای پروژهها و آمادهسازی هرچه بهتر زیرساختهای پایانه مرزی خسروی برای خدمترسانی مطلوب به زائران و مسافران تأکید کرد.
در این بازدید، تحسین کارگری سرپرست معاونت فنی و نظارت بر راههای روستایی، میثم پرهیخته مدیر پایانه مرزی خسروی، مهشور رئیس اداره امور فنی و مهندسی ساختمان، سیده نادره رخشان سرپرست اداره روابط عمومی و جمعی از پیمانکاران پروژههای در حال اجرا حضور داشتند.
تهیه و تنظیم مسعود دریابار
