هشدار جدی فرمانده انتظامی کرمانشاه به مجرمان: هیچ حاشیه امنیتی برای اراذل و اوباش وجود ندارد
سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، با تأکید بر برخورد قاطع نیروهای انتظامی با مخلان نظم، اعلام کرد که مجرمان و بهویژه اراذل و اوباش در این استان از کوچکترین حاشیه امنیتی برخوردار نیستند.
به گزارش خبرنگار فر نیوز/ سردار حاجیان در جلسه جمعبندی نظارت تخصصی شهرستان سنقروکلیایی، با اشاره به وظیفه اصلی پلیس در ایجاد احساس امنیت عینی و ذهنی برای شهروندان، تصریح کرد: «هدف اصلی ما مقابله با مخلان نظم و ارتقای سطح امنیت در جامعه است. زمانی که مردم جدیت پلیس را در اجرای مأموریتها مشاهده کنند، احساس امنیت ذهنی در آنها تقویت میشود
وی همچنین با اشاره به ویژگیهای پلیس موفق، داشتن دانش، تجربه و شناخت دقیق از جغرافیا و عوامل جرم را از عوامل اصلی رشد کشفیات در استان کرمانشاه دانست. سردار حاجیان در پایان با اعلام ازسرگیری طرح «امنیت محلهمحور» در سطح استان، از تلاشهای شبانهروزی کارکنان انتظامی شهرستان سنقروکلیایی در برقراری آرامش و امنیت قدردانی کرد.
تهیه و تنظیم مسعود دریابار
