ثبت‌نام سرویس مدارس کرمانشاه آغاز شد

.

ثبت‌نام سرویس مدارس کرمانشاه آغاز شد

به گزارش خبرنگار فر نیوز/ رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهری شهرداری کرمانشاه، از آغاز فرآیند ثبت‌نام سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۶ از امروز، اول تیرماه خبر داد.

غلامرضا شهبازی، رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهری شهرداری کرمانشاه  اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و با هدف ساماندهی دقیق و اصولی سرویس مدارس، ثبت‌نام والدین جهت دریافت خدمات سرویس دانش‌آموزی برای سال تحصیلی پیش‌رو از امروز اول تیرماه آغاز شده و تا پایان روز ۳۱ تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تمامی والدین متقاضی استفاده از سرویس مدارس می‌توانند با مراجعه به سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی (سپند) به نشانی irtusepand.ir، نسبت به ثبت اطلاعات دانش‌آموز و درخواست سرویس اقدام کنند تا فرآیند برنامه‌ریزی، تخصیص ناوگان و ارائه خدمات در موعد مقرر با دقت انجام شود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهری شهرداری کرمانشاه با تأکید بر اهمیت ثبت‌نام در بازه زمانی اعلام‌شده، گفت: ثبت به‌موقع اطلاعات دانش‌آموزان نقش مؤثری در مدیریت بهتر ناوگان، تعیین مسیرهای بهینه، افزایش کیفیت خدمات و برنامه‌ریزی دقیق برای شروع سال تحصیلی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: سازمان حمل‌ونقل مسافر شهری شهرداری کرمانشاه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و پلیس راهور، تمامی ظرفیت‌های قانونی و اجرایی خود را برای ارائه خدمات ایمن، منظم و استاندارد به کار گرفته است.

شهبازی با بیان اینکه تأمین امنیت و آرامش دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مسیر رفت‌وآمد اولویت اصلی این سازمان است، خاطرنشان کرد: نظارت بر عملکرد ناوگان سرویس مدارس، بررسی صلاحیت رانندگان، وضعیت فنی خودروها و رعایت دقیق ضوابط ابلاغی با جدیت دنبال خواهد شد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهری شهرداری کرمانشاه در پایان، افزود: استفاده از سامانه «سپند» علاوه بر ایجاد شفافیت، امکان نظارت بهتر و مدیریت هوشمند اطلاعات را فراهم می‌کند. وی از خانواده‌ها خواست ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند تا مقدمات ارائه خدمات مطلوب و به‌موقع برای دانش‌آموزان فراهم شود.

تهیه و تنظیم مسعود دریابار