اداره ثبت اسناد و املاک کرمانشاه منطقه ۳ کرمانشاه با حضور مقامات قضایی به بهرهبرداری رسید
به گزارش خبرنگار فر نیوز/ همزمان با اول تیرماه مصادف با هفته قوه قضائیه ، اداره ثبت اسناد و املاک منطقه ۳ شهرستان کرمانشاه با هدف ارتقای سطح خدماترسانی و تکریم اربابرجوع طی مراسمی رسمی به بهرهبرداری رسید.
در این مراسم که با حضور رئیسکل دادگستری استان کرمانشاه و دکتر حسنپور، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان برگزار شد، بر ضرورت توسعه زیرساختهای ثبتی و تسهیل در دسترسی شهروندان به خدمات این حوزه تأکید گردید.
در این آیین افتتاحیه، علاوه بر مقامات ارشد قضایی و ثبتی، معاونین اداره کل، مسئول حفاظت و اطلاعات، جمعی از بازرسان و کارکنان حوزه ثبت اسناد و املاک نیز حضور داشتند.
راهاندازی این ناحیه جدید ثبتی در راستای سیاستهای کلان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر تمرکززدایی و افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به مطالبات ثبتی شهروندان کرمانشاهی صورت گرفته است.
تهیه و تنظیم مسعود دریابار
