دیانا رحیمی فرمانده جدید ووشو ایران در میانه چین

.

از کرمانشاه تا چین؛ درخشش دوگانه بانوان کرمانشاهی در عرصه جهانی ووشو

به گزارش خبرنگار فر نیوز/ بار دیگر با اعزام چهره‌های شاخص ورزشی خود به عرصه‌های بین‌المللی، نام خود را در پهنه جهانی حک کرد. در جریان مسابقات حساس کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای که در کشور چین در حال برگزاری است، حضور پررنگ بانوان ووشوکار کرمانشاه، یکی از نقاط توجه رسانه‌ها بوده است.

دیانا رحیمی، ستاره ووشوکار کرمانشاهی، با نمایندگی از تیم ملی ایران در این رقابت‌های سطح بالا به میدان رفت. رحیمی که از چهره‌های امید و توانمند ووشو کشور محسوب می‌شود، در حال حاضر در قلب چین برای کسب مدال و نمایش قدرت ورزشکاران ایرانی تلاش می‌کند.

 

نکته قابل توجه در این اعزام، حضور مریم هاشمی است که مسئولیت هدایت و سرمربیگری تیم ملی ووشو ایران را بر عهده دارد. حضور همزمان یک ورزشکار نخبه و یک مربی تراز اول از استان کرمانشاه در جایگاه‌های کلیدی تیم ملی، نشان‌دهنده شکوفایی بی‌سابقه این رشته ورزشی در استان و نقش زیرساختی کرمانشاه در تامین توانمندی‌های تیم‌های ملی کشور است.کرمانشاه در قلب چین در حال درخشش است!

دیانا رحیمی، قهرمان ووشوکار کرمانشاهی، همین حالا در مسابقات بزرگ کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در چین، برای ایران می‌جنگد.

اما این درخشش تنها به ورزشکار محدود نمی‌شود؛ مریم هاشمی، از چهره‌های خوش‌نام ووشو کرمانشاه، با هدایت تیم ملی در این رقابت‌ها، فرماندهی این تیم را بر عهده دارد.

این حضور دوگانه، نشان از قدرت و جایگاه ویژه ورزش بانوان کرمانشاه در سطح بین‌المللی دارد. برای این قهرمانان عزیز آرزوی پیروزی و کسب مدال داریم

تهیه و تنظیم مسعود دریابار