تجلیل از نقش فرمانداریِ کرمانشاه در تحقق اشتغال مددجویان بهزیستی
به گزارش خبرنگار فر نیوز/مجید درویشی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، به همراه جمعی از مسئولان و کارشناسان حوزه اشتغال این ادارهکل با حضور در فرمانداری کرمانشاه، از حمایتها و همراهی فرماندار در زمینه تسهیل و تسریع پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف بهزیستی تقدیر کرد.
وی در این دیدار با اشاره به عملکرد موفق بهزیستی استان در اجرای بند «ب» ماده ۱۵ جزء (۱-۷) و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان، اظهار داشت: حمایتهای فرمانداری کرمانشاه و همکاری مؤثر در هماهنگی با بانکهای عامل، نقش مهمی در تحقق اهداف اشتغالزایی و توانمندسازی اقتصادی جامعه هدف بهزیستی داشته است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: این همکاری و تعامل سازنده موجب شد بهزیستی استان در حوزه جذب و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، در میان دستگاههای اجرایی استان عملکردی موفق و قابل توجه داشته باشد.
در پایان این دیدار، از نقش مؤثر فرماندار کرمانشاه در حمایت از برنامههای اشتغالمحور و فراهمسازی زمینه همکاری بانکهای عامل با مجموعه بهزیستی تقدیر به عمل آمد.
تهیه و تنظیم مسعود دریابار
