راهاندازی سامانه پیامکی سنجش رضایت ذینفعان در شرکت گاز کرمانشاه
به گزارش خبرنگار فر نیوز/ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از راهاندازی سامانه پیامکی نظرسنجی از ذینفعان خبر داد و این اقدام را گامی در جهت تکریم اربابرجوع و بهبود مستمر خدمات دانست.
ناصر حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار داشت: واحد فناوری اطلاعات این شرکت بهمنظور پایش دقیق خدمات و افزایش رضایتمندی ذینفعان، از ابتدای سال ۱۴۰۵ اقدام به راهاندازی سامانه جامع نظرسنجی پیامکی کرده است.
وی در تشریح فرآیند این سامانه گفت: این پایش در پنج کانال شامل اربابرجوع، خدمات امداد، دفاتر پیشخوان، کارکنان و پیمانکاران انجام میشود. نظرسنجی از اربابرجوع، خدمات امداد و دفاتر پیشخوان بهصورت روزانه و پس از اتمام خدمت، و نظرسنجی از کارکنان و پیمانکاران بهصورت دورهای و فصلی صورت میگیرد.
حسینی تأکید کرد: خروجی این نظرسنجیها در پایان هر فصل تحلیل شده و بازخوردهای لازم برای بهبود فرآیندها ارائه میشود. نتایج این پایشها، بهویژه در حوزه کارکنان، در ارتقای عملکرد واحدها و کاهش چالشهای موجود بسیار مؤثر است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در پایان ضمن دعوت از تمامی ذینفعان برای مشارکت فعال در این نظرسنجی خاطرنشان کرد: تکمیل واقعبینانه این فرمها کمک شایانی به اعمال نظرات، پیشنهادات و انتقادات گروههای هدف در جهت ارتقای سطح رفاه و رضایتمندی عمومی خواهد داشت
تهیه و تنظیم مسعود دریابار
