مرز سومار؛ دومین دروازه اربعینی کرمانشاه در مسیر تحول اقتصادی و زیرساختی
به گزارش خبرنگار فر نیوز/ با هدف بهرهبرداری از ظرفیتهای مرز سومار در ایام اربعین، نشست گستردهای با حضور مدیران ارشد دستگاههای اجرایی و پیمانکاران در پایانه مرزی سومار برگزار شد. این نشست که با تمرکز بر ارتقای زیرساختهای راه، مخابرات و خدمات درمانی انجام گرفت، نشاندهنده تلاش استان کرمانشاه برای تبدیل شدن به یک قطب جدید عبور و مرور زائران و ایجاد تحول در زیرساختهای شهرستان گیلانغرب است.
منوچهر حبیبی، استاندار کرمانشاه، در این نشست با حضور معاونان عمرانی، سیاسی-امنیتی، فرماندار گیلانغرب و مدیران بخشهای خدماتی، دستور تسریع در پیشرفت پروژههای کلیدی را صادر کرد. وی بر ضرورت دقت و سرعت در حوزههای محوطهسازی صفر مرزی، نصب گیتهای گذرنامه، تقویت شبکههای انرژی و زیرساختهای مخابراتی تأکید کرد تا آمادهسازی این پایانه برای میزبانی از زائران حسینی با بالاترین استاندارد انجام شود.
در جریان این جلسه، گزارشهای دقیقی از وضعیت اقدامات انجام شده توسط دستگاههای مسئول از جمله راهداری و حملونقل، فراجا، مرزبانی، هلالاحمر، اورژانس، سازمانهای آب، برق، مخابرات و شرکتهای پیمانکار ارائه شد.
تهیه و تنظیم مسعود دریابار
